Reklamacje i zwroty

 

Klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru,w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Rezygnacja z towaru po dłuższym terminie nie będzie przyjęta. Koniecznie skontaktuj się z nami przed wysyłką, mailowo poinformujemy Cię o warunkach reklamacji. Zwracany towar nie może być zniszczony, zabrudzony, uszkodzony i nie może nosić śladów używania. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon (otrzymany przy zakupie), na karteczce: numer konta bankowego, na który pieniądze zostaną odesłane, oraz imie, nazwisko, adres posiadacza konta, numer zamówienia oraz dopiska granashop.
Jeżeli towar ma być wymieniony na inny model, rozmiar lub kolor, opłatę za ponowną wysyłkę i ew. różnicę w cenie należy dokonać na konto firmowe lub odpowiednią kwotę (wg cennika obowiązującego w sklepie https://granashop.pl/pl/i/Koszty-i-opcje-dostawy/3 dołączyć do odsyłanego produktu.

 

Zwracany towar należy odesłać na własny koszt listem poleconym ekonomicznymna adres:
Damian                                                                                                                                                                                                                                             

ul. 3 maja 18A,

33-230 Szczucin

 

 

 

Reklamacja

W przypadku uzasadnionej reklamacji, wymieniamy towar na identyczny lub wskazany przez kupującego o takiej samej wartości lub zwracamy koszty zakupu (koszt zakupu produktu oraz koszt przesyłki). Koszty ponownej przesyłki pokrywa nasz sklep. Możliwe są również indywidualne negocjacje warunków reklamacji. Prosimy o kontakt: [email protected]

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl